A nyaki problémák hatékony megelőzésének alapelvei

  • mindig: őrizze meg a helyes tartási szokásokat
  • ha nincs fájdalma és nem is feszes a nyaka:
  • ha észreveszi az első jelét, annak hogy kiújulnak a panaszai:figyeljen arra, hogy javítson a tartásán éskezdje rendszeresen végezni az 1, és 2, gyakorlatot (alkalmanként 10 ismétléssel napi 6-8 alkalommal)
,

Váll fájdalom megfigyelése: Quick DASH funkció korlátozottságát mérő kérdőív

A hivatalos magyar nyelvű kérdőívet itt találja: Quick DASH magyarul A kitöltéshez segítség lehet a videóm. Az első rész az általános rész a második a sporttal kapcsolatos rész. A második rész Kapcsolódó…
,

Online riport a McKenzie módszerről

Rácz András edző kért fel egy riportra, megint szívesen vállaltam. Ha a riport kapcsán kérdése merül fel írjon nyugodtan.  
McKenzie 6. nyaki gyakorlataFöldi Gyula
, , ,

A nyaki problémák hatékony megelőzésének alapelvei

A nyaki problémák hatékony megelőzésének alapelvei mindig: őrizze meg a helyes tartási szokásokat ha nincs fájdalma és nem is feszes a nyaka: végezze a 6. nyaki gyakorlatot naponta 2x és ezt a gyakorlatot mindig kövesse az 1. és 2. gyakorlat (lásd mi a kapcsolat a fogmosás és a nyakfájdalom között bejegyzést) ha észreveszi az első jelét, annak hogy kiújulnak a panaszai: javítson a tartásán és kezdje rendszeresen végezni az 1, és 2, gyakorlatot (alkalmanként 10 ismétléssel napi 6-8 alkalommal)
0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Kérlek, lépj be hogy kommentelhess.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Ha kérdése észrevétele van írjon! Minden kérdés fontos lehet.